10. veebruaril valitses hommikuses rongis praktiliselt sama olukord, nagu 6. jaanuaril, kui rong oli ajakirjanike täis.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/fotod-ja-video-elroni-hommikuses-rongis-seisavad-inimesed-raplast-saadik-pusti.d?id=67557880
Selles rongis, kus need fotod on tehtud, sõitsin 6. jaanuari hommikul minagi.
Veel mitmel hommikul, kui Viljandi rongiga linna poole sõitsin, seisis rahvas rongis püsti ja kuskilt polnud sõidu ajal kinnigi hoida. Kui ikka kahe rongi reisijad Lellel ühte rongi paigutatakse ja alates Türilt, igas peatuses lisandub igapäevaseid Tallinna tööle sõitjaid, siis lühikeses rongis pole neile reisijatele ju kohta... Edeleraudtee rong olevat pea kolm korda rohkem sõitjaid mahutanud ning siis ei topitud Viljandi ja Pärnu reisijaid Lellel ühte rongi kokku.
10. veebruaril küsis klienditeenindaja, miks meie, reisijad, ei pöördu firma juhtkonna poole. Meie, reisijad, küsisime vastu, miks nemad, klienditeenindajad, ei räägi oma ülemustega rongides valitsevast olukorrast ja ei edasta reisijate soovi seisupiletite juurutamise kohta. Selle peale arvas klienditeenindaja, et ka ajakirjandus vaikib teema suhtes peale seda, kui jaanuari alguses asi teravalt päevakorral oli.
Vaatasin ja otsisin ning leidsin vägagi palju artikleid Elroni viletsa rongiliikluse kohta - küll elektrirongide, küll diiselrongide kohta.
Nädalal, enne Iseseisvuspäeva, andis klienditeenindaja mulle teada, et järgmisest nädalast pannakse sellele rongile lisavagun. Kuigi ma ei olnud ühtegi märkust sõidu tingimuste kohta teinud - olin end sättinud istuma I klassi kohale.
Ja kolmapäeva hommikul, peale iseseisvuspäeva, oligi rong pikem ja... oh õnne - reisijad said istuda. Kuigi ka sellel reisil pidid osa Kiisal ja Sakus peale tulnud reisijad seistes linna poole sõitma.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar