Tähelepanekud ja kogemused elust

pühapäev, 30. märts 2014

ENDALE JA TEILE ARMASTUSEGA

MA TEOSTAN ENNAST OMA LOOMINGUS ARMASTUSE JA RAHULOLUGA. MU LOOMING TOOB MU ELLU KÜLLUST JA RAHULOLU, VÕIMALDAB MUL ELADA HUVITAVAT JA ELAMISVÄÄRSET ELU. MU LOOMING RÕÕMUSTAB JA ERGUTAB KA TEISI ELAMA ELU, MIS ON TÄIS ARMASTUST JA POSITIIVEST ENERGIAT. MA LOON RÕÕMU, ARMASTUST JA SALLIVUST.




Eelnev sobiks mulle mantraks ja ka sulle, kes sa loed seda...

- Iga mööduva aastaga muudavad ühe kiirenevad vibratsioonid üldise pingestatuse intensiivsemaks, nii peame me saama üha teadlikumaks, milline on meie tõeline vaimne loomus. Kui elame oma elu kõrgemates vibratsioonides, mis on armastus, tänulikus ja heldus, klapime kokku Maa muutuvate vibratsioonidega, ning meil on kergem läbida aegu, kui Emake Maa raputab endalt negatiivsuse, mille oleme Talle peale sundinud, ning meil on kergem välja pääseda sellest materialistlikust vanglast, mille oleme endale loonud. Hakkame mõõtma oma rikkusi mitte selle järgi, kui paalju kokku kogume, vaid selle järgi, kui palju anname. 
/Vanaemade nõuanded maailmale - Meie Emake Maa/ 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar